Fint väder!

Hej hallå det var ett tagsen bloggen, har haft massa plåtningar osv annat så inte kunnat uppdatera lika ofta men det ska det bli ändring på! iallfall har haft lite snack med grabbarna nere på bloggawards 2010, dom tror stark på heljanne.blogg.se. Pga våran snygga design som vi faktiskt gjort helt själv tro det eller ej men så är det vi insperas av naturen och designar efter de, nog om det. vi har varit på lite fiske vi drog upp en trampbåt ur vassen dagens fångst på över 80 kg. Nikke fick styra trampisen så satt jag bakom ratten, men jag tror nikke hade heljanne för trampbåten höll på att börja sjunka, det står ju max 70 kg i båten och nikke ligger på 75 kg med heljanne. Puss och kram alla söta fina bloggläsare! nu kommer lite stekar bilder, jag hann även springa iväg och plocka lite jordgubbar som ni ser på bilderna.





Det var en lång väg och det var varmt så nikke öppnar upp för att vädra jannen










WHEEEYYYYYY kolla en BÅÅÅÅT !!











Så nu kör vi igång ingen!





Här ska det då plockas så det bara ryker


Wexil och GRABBARNA!!








Kommentarer
Postat av: agbett

Hej! På tal om fint väder, vi(ag och bett) har faktiskt en väderblogg! Den är väldigt framgångsrik och vi tycker att ni nästan i klass med våran. Hör av er!

2010-02-13 @ 17:24:59
URL: http://agbett.blogg.se/
Postat av: linda

fin fin blogg



kolla gärna in min blogg med



ha de bäst

2010-03-13 @ 23:11:19
URL: http://lindy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0